دستگاه حک فایبر

دستگاه حک فایبر را می توان به عنوان یک دستگاه صنعتی مورد معرفی قرار داد.

این دستگاه به منظور حکاکی، نشانه گذاری و همینطور مارکینگ از لیزر بهره می برد.

توجه داشته باشید که در این دستگاهی که از آن نام می بریم، از فیبر نوری استفاده می کنند تا علاوه بر دقت، سرعت عملکرد آن هم افزایش پیدا کند.

نکته ای که در رابطه با دستگاه های فایبر وجود دارد، قطعاتیست که در ساختار این دستگاه به کار رفته است.

قیمت دستگاه حک فایبر

این قطعات، حساس و ریز هستند و می توانند موجب شوند تا آن از قابلیت های بیشتری برخوردار شود.

همچنین باید بدانید که دستگاه های فوق را می توانید در انواع متفاوتی که تولید شده اند، مشاهده و خریداری کنید. حتی سایز آن ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

مطالب مرتبط:

دستگاه حکاکی لیزر

هریک از آن ها را جهت استفاده در بخشی خاص از صنعت استفاده می نمایند. برخی دستگاه ها به دلیل ابعاد کوچک تری که دارند، در محیط هایی به کار برده می شوند که فرد جا به اندازه کافی ندارد.

مدل های رومیزی، پایه دار و غیره را می توان از انواع این دستگاه های فایبر برشمرد.

دستگاه حک فایبر

فروش دستگاه حک فایبر

فروش دستگاه حک فایبر، زمانی که شما قصد حکاکی و برش بر روی متریال خاصی دارید، دستگاه فایبر به شما کمک می کند تا با سرعت بالا و دقتی که دارد، نسبت به حکاکی با کمک لیزر بپردازید.

لیزر را می توان از جدیدترین تکنولوژی های مرتبط با حکاکی و برش دانست. دقیقا به همین دلیل است که دستگاه های لیزر از اهمیت بالایی در صنایع گوناگون برخوردارند.

مزایای دستگاه فایبر

دستگاه حک فایبر از مزایای بسیاری برخوردار است که دارای اهمیت می باشند. از آن جایی که این دستگاه، توانایی بالایی در حکاکی و مارکینگ دارد، هروز بیش از قبل، مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد. از مهم ترین مزایای دستگاه فوق عبارت است از:

1. ماندگاری فوق العاده بالا

از آن جایی که دستگاه فوق نسبت به سایر دستگاه های مرتبط با حکاکی در بازار، از فعالیت مکانیکی کمتری برخوردار است، بنابراین خرابی آن کمتر خواهد بود و طول عمر بیشتری دارد.

مطالب مرتبط:

دستگاه لیزر حکاکی
2. سرعت و دقت بالا
3. قابل استفاده بر روی متریال های گوناگون

قابلیت استفاده و حکاکی بر روی متریال های متنوعی همچون فلزی و غیرفلزی را دارا است.

4. سرعت حکاکی بالا

با توجه به متریال و جنسی که دارد، می توان سرعت حکاکی دستگاه را تنظیم کرد و آن را بالاتر برد.

5. قابل تنظیم بودن شدت اشعه لیزر

جالب است بدانید که شدت اشعه لیزر در این دستگاه، قابلیت تنظیم دارد و می توانید برای حکاکی و برش مواد گوناگون از این دستگاه استفاده کنید.

6. عدم نیاز به دستگاه خنک کننده

دستگاه های حکاکی لیزری به هیچ وجه داغ نمی کنند و بنابراین به چیلر خنک کننده هیچ نیازی ندارند. به این ترتیب، دستگاه انرژی کمتری را مصرف خواهد کرد و این مصرف انرژی نیز قابل قبول است.

خرید دستگاه حک فایبر

در رابطه با دستگاه حک فایبر، باید بدانید که خرید آن به گونه ای صورت می گیرد که با شرایط شما سازگاری داشته باشد.

به این صورت که، می توانید دستگاه فوق را به دو روش تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

اولین روش آن است که به صورت حضوری به دفتر فروش مراجعه داشته باشید و هر آن چه نیاز دارید را به این صورت سفارش داده و خریداری کنید.

روش دیگر نیز، خرید به شکل آنلاین می باشد.

به این صورت که می توانید تمامی آن چه نیاز دارید را با مراجعه به سایت ایران حک، بررسی نموده و سفارش آن را هم ثبت کنید.

دستگاه های فوق ار می توانید در قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی خریداری کنید. توجه داشته باشید که کیفیت قطعات به کار رفته در این دستگاه ها اهمیت زیادی دارد.

زیرا می تواند عاملی در افزایش طول عمر آن ها محسوب شود.

نمایندگی فروش دستگاه حک فایبر

چنانچه قصد خرید دستگاه حک فایبر را دارید و در این زمینه هیچ نوع اطلاعاتی ندارید، می توانید از مشاوران و کارشناسان فروش ایران حک در این رابطه کمک بگیرید.

کارمندان این مجموعه جهت افزایش رضایت شما مشتریان محترم، در نظر دارند تا دستگاه های فایبر را در کیفیت بالایی عرضه نمایند.

به این ترتیب، می توان رضایت صد در صدی شما عزیزان را کسب کرد. این مورد می تواند از نظر صرف هزینه، شرایط مناسبی را برای شما فراهم آورد.