ایران حک

فروش دستگاه حک لیزری طلا

با فروش دستگاه حک لیزری طلا، طراحان جواهرات و همچنین تولیدکنندگان، می توانند طلاهایی که در اختیار دارند را با هر طرح و نقشی که در نظرشان است، مورد حکاکی قرار دهند.

حتی حکاکی لوگو و علائم مخصوص شرکت ها هم از این راه میسر است.

تکنولوژی فوق می تواند به تمامی جواهراتی که یک نوع هدیه محسوب می شوند و یا یک اثر هنری هستند، علاوه بر زیبایی، ارزش بیشتری نیز ببخشد.

معرفی دستگاه حک لیزری طلا

دستگاه حک لیزری طلا را می توانیم یکی از تکنولوژی های فوق العاده پیشرفته ای بدانیم که از آن به منظور حکاکی و علامت گذاری بر روی سطوحی همچون طلا بهره می برند.

دستگاهی که از آن صحبت می کنیم با استفاده از تکنولوژی لیزر، قادر خواهد بود تا نقوشی بی نهایت زیبا و همینطور دقیق را بر روی جواهرات و سایر محصولاتی که از طلا هستند، ایجاد نماید.

عملکرد دستگاه حک لیزری طلا

عملکرد دستگاه حک لیزری طلا، بسیار دقیق و سریع می باشد. در حقیقت این دستگاه با استفاده از انرژی لیزری که از طول موج مناسبی هم برخوردار است، می تواند عملیات حکاکی بر روی انواع طلا را به راحتی انجام دهد.

لیزر می تواند با توجه به دقت بالایی که دارد، همینطور کنترل میزان سرعت و قدرت و حتی عمقی که برای حکاکی ایجاد می کند، کاملا دقیق، نقش ها و الگوهای از پیش تعیین شده و مورد نظر را بر روی سطوح طلا ایجاد نماید.

روش حکاکی دستگاه حک لیزری طلا

این روش دقیقا بر خلاف روش های سنتی بوده است و دست به هیچ وجه، تماسی با سطح طلا ندارد.

بنابراین می توان به آسانی یک طرح را در چند مدل طلا ایجاد کرد. تمامی حکاکی های ایجاد شده هم کاملا شبیه به هم هستند و اختلافی در آن ها مشاهده نمی شود.

مطالب مرتبط: دستگاه لیزر حکاکی طلا

در صورتی که در روش سنتی، خیلی کم پیش آمد که بتوان دقیقا یک طرح را در دو نوع طلا همانند هم به وجود آورد.

در صورتی که اطلاعات شما در زمینه دستگاه معرفی شده، کم است، می توانید از مشاوران و کارشناسان فروش ایران حک در این رابطه کمک بگیرید.

طلا و نقره به طور کلی در گروه فلزات گرانبها قرار دارند که با ایجاد حکاکی های مدرن و عالی روی آن ها، می توانید بر ارزش این فلزات بیفزایید.

هرچه طرحی که بر روی آن ها ایجاد می کنید، جذابیت و زیبایی بیشتری را به همراه داشته باشد، بدون شک فروش آن با قیمت بالاتری انجام خواهد شد.

مرکز فروش دستگاه حک لیزری طلا

با فروش دستگاه حک لیزری طلا به طراحان طلا و جواهرات، توجه این صنعت به دستگاه فوق جلب شد. به این صورت که لازم دانستند در مورد مزایای استفاده از این دستگاه بیشتر بدانند تا تصمیم گیری راحت تری در این زمینه داشته باشند. از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه حک لیزر طلا می توانیم به موارد ذیل اشاره ای داشته باشیم که عبارتند از:

  • دقت فوق العاده بالا: نقوشی که با استفاده از لیزر، مورد حکاکی قرار می گیرند، از وضوح و دقت بالایی برخوردارند.

شاید برایتان جالب باشد: دستگاه حکاکی لیزری

  • سرعت عالی و زیاد: تمامی مراحل عملیات حکاکی با لیزر به شکل خودکار و بسیار سریع انجام می شود. همین مورد می تواند زمانی که برای تولید و همینطور تحویل محصولات صرف می شود را کاهش دهد.
  • امکان حکاکی های چند بعدی: دستگاه فوق می تواند به راحتی، حکاکی های چندبعدی را بر روی سطوح مختلف طلا ایجاد نماید که در نهایت، یک ظاهر منحصر به فرد و جذاب را به همراه خواهد داشت.
  • مقاومت زیاد در برابر سایش: نقوشی که مورد حکاکی قرار گرفته اند از مقاومت بسیار بالایی در مقابل سایش و همچنین، فرسایش برخوردار می باشند.
  • چند منظوره بودن: دستگاه فوق بدون این که توجهی به ابعاد و اشکال داشته باشد، به حکاکی می پردازد و هر طرحی را بر روی طلا به وجود می آورد.
  • عدم تغییر رنگ: حکاکی ها و برجسته سازی هایی که بر روی طلا صورت می گیرد، بدون هیچ تغییر رنگی است. این امر موجب می گردد تا بتوان هر طرحی را بر روی طلای مورد نظر حکاکی نمود.

با فروش دستگاه حک لیزری طلا به فعالان در این عرصه می توان کمک نمود تا بتوانند در جواهرسازی و تولیدات طلا، گامی بلندتر بردارند. در صورت تمایل می توانید این دستگاه را در بالاترین میزان از کیفیت و قدرت، با مراجعه به سایت مجموعه ایران حک، خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو